neděle 26. února 2017

Miluji tě



Zasténal "Miluji tě" lehce do mého ucha, tak tak slyšitelně.

Když jsem se ho zeptala, co řekl, abych se ujistila,

začervenal se a řekl "Nic."

Dva roky, poté, co jsem ho opustila, mi zavolal na mobilní telefon,

aby mi konečně řekl, že opravdu do mého ucha zasténal "Miluji tě."

Když jsem se ho zeptala, proč mi to neřekl dříve, abych se ujistila,

zasmál se a řekl, že se bál, že bych odešla a považovala bych slova "Miluji tě" bezcennými.

Tak jsem mu řekla, že pokud by mi tu noc objasnil, že mě opravdu miluje,

nemusel by mi volat dva roky poté, protože bych ho neopustila.

Opustila jsem ho, protože jsem se bála, že byl moc vystrašený milovat,

kdyby mě znal lépe, věděl by, že bych chtěla, aby ta slova zasténal znovu.

A tak se mě zeptal přes mobilní telefon, jestli bych zvážila druhou šanci.

Když jsem se ho zeptala, proč se rozhodl ptát se teď, abych se ujistila,

odpověděl, že se teď cítí v bezpečí.

Nadechla jsem se a řekla jsem mu, že mám ráda nebezpečí.

A stejně, že má dva roky zpoždění.

Potichu a lehce jsem zašeptala "Miluji tě" přes mobilní telefon, tak tak slyšitelně.

Když se zeptal, co jsem říkala, jen aby se ujistil,

Zasmála jsem se a řekla: "Jednou jsem tě milovala."

Žádné komentáře:

Okomentovat